суббота, 29 апреля 2017 г.

Заочний этап олімпіади з математики для 5 класів!

І етап (заочний) – 24 квітня – 03 травня 2017 року,
ІІ етап (очний) – 11 травня 2017 року о 9.00 у Миколаївському науково-методичному центрі (пр. Центральний, 166).
2.3. Учасники Інтернет-олімпіади  надсилають свої роботи на електронну адресу оргкомітету: manzaruksm@ukr.net
2.4. Відповіді на питання Інтернет-олімпіади оформлюються відповідно до умов, визначених оргкомітетом.
2.5. Робота виконується в програмі Word, файл називається прізвищем виконавця  та номером класу і навчального закладу (наприклад: Шевченко  Катерина, 5-А. ЗОШ №25). Робота повинна бути підписана за зразком:
Робота
учасника Інтернет-олімпіади
з математики
для учнів 5 класів
учня (учениці)__________класу
назва навчального закладу
П.І.Б. учасника (у родовому відмінку)
2.6. Для зручності передачі інформації допускається використання архіватора ZIP.
2.7. Роботи надіслані після визначеного терміну, оформлення яких не відповідає  визначеним умовам оргкомітету, не розглядаються.



3 комментария:

  1. Заочний етап Інтернет-олімпіади для учнів 5 класів 2017

    Умови задач
    1. За допомогою дев’яти однакових цифр, знаків арифметичних опе-рацій і дужок одержати число 2017.

    2. Є 16 монет, розташованих квадратом 44 (див. малюнок). Чи можна прибрати 6 монет так, щоб у кожному горизонтальному рядку та вертикальному стовпчику залишилося по парній кількості монет?

    3. Батько старший за сина на стільки років, скільки місяців сину. У скільки разів батько старший за сина?

    4. В селищі Маленьке всього 15 телефонів. Чи можна їх з’єднати дротами так, щоб кожний з них був з’єднаним рівно з п’ятьма іншими?

    5. Чи можна вивезти 50 кам’яних блоків вагою 370, 372, 374, …, 468 кг на семи трьохтонних вантажівках?

    6. Вздовж трамвайної лінії йшов хлопчик зі швидкістю 2,5 км на годину і рахував трамваї. Він нарахував 20 трамваїв, які обігнали його. Скільки за цей час він нарахував зустрічних трамваїв, якщо вважати, що трамваї в обох напрямках рухаються через однакові інтервали часу зі швидкістю 12,5 км на годину.

    7. На заводі виготовили вісім однакових кульок для підшипників. Вияви-лось, що одна з кульок, при однакових розмірах з іншими, виготовлена з більш легкого сплаву. Як знайти «легку» кульку за допомогою двох зважувань на терезах без гирьок?

    8. Чотири тесляра наймалися побудувати будинок. Перший брався виконати побудову за 4 роки, другий – за 3 роки, третій – за 2 роки, четвертий – за 1 рік. За який час вони зможуть побудувати цей будинок, якщо будуть працювати всі разом?

    ОтветитьУдалить
  2. а можно решение 6-й задачи?

    ОтветитьУдалить
  3. Вздовж трамвайної лінії йшов хлопчик зі швидкістю 2,5 км/год і рахував трамваї. Він нарахував 20 трамваїв, які обігнали його. Скільки за цей час він нарахував зустрічних трамваїв, якщо вважати, що трамваї в обох напрямках рухаються через однакові інтервали часу зі швидкістю 12,5 км/год.
    Через те що хлопчик з трамваями рухався в одну сторону то швидкість трамваїв була на 12,5-2,5=10 км/год швидше. Швидкість наближення зустрічних трамваїв таким чином складає 12,5+2,5= 15 км/год, тобто у 1,5 разів більше швидкості трамваїв, що рухались з ним в одну сторону. Тому зустрічних трамваїв він нарахував 20 х 1,5 = 30
    Відповідь: 30 трамваїв.

    ОтветитьУдалить